اولیاء در واکنش به حضور مهاجرانی در مراسم پادشاه عربستان:حضور اپوزیسیون در الجنادریه محکی برای صداقتشان است

یزدفردا:نماینده اصلاح‌طلب مردم یزد در تحلیل حضور اپوزیسیون خارج‌نشین جمهوری اسلامی در جشنواره الجنادریه که با حضور شاه سعودی برگزار شد، گفت: حضور اپوزیسیون خارج‌نشین در این مراسم محکی برای صداقت افرادی است که در ظاهر از آزادی و دموکراسی دم می‌زنند اما در عمل راه دیگری می‌روند.


علی اکبر اولیاء در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خبر حضور عطاءالله مهاجرانی و دیگر عناصر ضد انقلاب در بیست و هفتمین جشنواره میراث فرهنگی عربستان که با حضور پادشاه این کشور برگزار شد، گفت: کسی که سراغ پادشاه عربستان برود خیلی آدم بدبختی است چون حکومت عربستان دست نشانده آمریکا است و همچنین پائین‌ترین کشوری که از نظر شاخص‌های دموکراسی می‌توان تعریف کرد، عربستان است.


نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم اضافه کرد: البته با گسترش موج بیداری اسلامی در کشورهای عربی، عربستان سعودی هم در امان نخواهد ماند و به زودی با موج حضور بیدار مردم مواجه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور اپوزیسیون خارج‌نشین در این مراسم محکی برای صداقت افرادی است که در ظاهر از آزادی و دموکراسی دم می‌زنند اما در عمل راه دیگری می‌روند.

 

به گزارش مهر، عطاءالله مهاجرانی، اردشیر امیر ارجمند و علیرضا نوری‌زاده از جمله اعضای اپوزیسیون خارج‌نشین جمهوری اسلامی بودند که در روزهای اخیر در بیست و هفتمین جشنواره میراث فرهنگی عربستان که با حضور پادشاه این کشور برگزار شد حضور یافتد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا